IKT, administrativ drift og sekretariat
IKT og administrativ drift samt sekretariatet varetager en lang række opgaver fra udlejning af boliger, fakturering til udformning af tegninger og modeller.
IKT og administrativ drift
De fleste tegninger på de to matrikler; Regionshospitalet Randers og Grenaa Sundhedshus, er digitaliseret og vedligeholdes af afsnittet.
IKT og administrativ drift arbejder meget sammen med eksterne rådgivere ved nybygninger og ved til- og ombygninger med udveksling, opretning og ændringer af tegninger/modeller.
Derudover varetager afsnittet en række opgaver såsom:
- Indretningsforslag
- Låseplaner
- Bestilling af møbler
- Skiltning
Sekretariat
Den telefoniske indgang til Teknisk Afdeling går gennem sekretariatet.
Ud over denne funktion håndterer sekretariatet en lang række funktioner såsom:
- Økonomi/fakturering
- Udlejning af læge- og sygeplejeboliger
- Bestilling af medicinske gasser
- Arbejdstidsregistrering
- Telefonpasning
- Administrative opgaver