Indkøbskontoret
Indkøbskontoret håndterer varemodtagelse, hjælp til indkøb og opfyldning samt fragt af gods og pakker til og fra hospitalet.
Vores opgaver
Indkøbskontoret indkøber og leverer depotvarer til hospitalets afdelinger samt til Grenaa Sundhedshus og Hospice Djursland.
Indkøbskontoret varemodtager pakker og paller og sørger desuden for kopiering af interne skemaer.
Indkøbskontoret varetager ligeledes postomdeling til hele hospitalet.
Funktionsleder
Kontakt
Telefon
Kontakt Indkøbskontoret på
Tlf. 78 42 01 60
Telefontid
Alle hverdage kl. 10-12
Fax
Send en fax til Indkøbskontoret på
Nummer 78 42 43 07
Adresse
Indkøbskontoret og Varemodtagelsen
Regionshospitalet Randers
Kirketerpsvej 13
8930 Randers NØ
Se indgangene på hospitalets oversigtskort
Skriv en mail til vores funktionspostkasse: